Všeobecné podmínky účasti na táboře pořádaném společností TS FATE Přerov, z.s.
IČ: 270 12 336, Čsl. Letců 24, Přerov, 750 02, zastoupená Tomášem Pavlem Večeřou, předsedou
- společnost TS FATE Přerov jako pořadatel táboru (dále jen “pořadatel“) pro zabezpečení služeb souvisejících s organizací táboru (dále jen „táboru") vydává tyto Všeobecné podmínky účasti (dále jen „podmínky“).
- tyto všeobecné podmínky účasti pořadatele upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti mezi pořadatelem a zákazníkem, jehož předmětem je dětský rekreační pobyt na letním táboře.
1. Smluvní vztah
- zákazníkem se rozumí nezletilé dítě, které je přihlášené na tábor a zákazníkem je také zákonný zástupce nezletilého dítěte. Smluvní vztah mezi pořadatelem a zákazníkem, v případě nezletilého dítěte jeho zákonným zástupcem (dále jen „zákazník“) se řídí ustanoveními Občanského zákoníku a je upraven těmito Všeobecnými podmínkami účasti. V souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. o zpracovávání osobních údajů je Pořadatel jako zpracovatel oprávněn ke zpracování a uchování osobních údajů získaných od zákazníků, za účelem řádného zajištění tábora, k čemuž mu zákazník uděluje souhlas. Pořadatel je v tomto smluvním vztahu správcem osobních údajů a zavazuje se nakládat s osobními údaji zákazníka v souladu s platnou legislativou, zejména Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“). Podrobné zásady o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Informaci o zásadách zpracování a ochraně osobních údajů uživatelů webových stránek www.tsfate.cz – Informace o zpracování osobních údajů, které jsou umístěny na webových stránkách.
2. Přihlášení na tábor a potvrzení účasti
- k účasti na táboře se zákazník může přihlásit jen prostřednictvím řádně vyplněné online přihlášky. Řádně vyplněná přihláška doručená pořadateli je pro zákazníka závazná. Zákazník odesláním přihlášky na tábor vyslovuje souhlas s těmito Všeobecnými podmínkami účasti a souhlasí se Zásadami zpracování osobních údajů. Pořadatel si vyhrazuje právo odmítnout přihlášku zákazníka.
- přihlášku lze pořadateli odeslat pouze prostředky komunikace na dálku v podobě on-line přihlášky umístěné na webových stránkách www.tsfate.cz, kde jsou uvedeny podstatné náležitosti smluvního vztahu a cena tábora. Ostatní práva a povinnost smluvních stran se řídí těmito Všeobecnými podmínkami účasti, není-li mezi smluvními stranami dohodnuto jinak.
- vyplněním a odesláním online přihlášky vyjadřuje zákazník souhlas s těmito Všeobecnými podmínkami účasti a zároveň prohlašuje, že se s nimi řádně seznámil. Zákazník taktéž prohlašuje, že se seznámil s Táborovým řádem, který je přílohou Všeobecných podmínek účasti.
- smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytnutí služeb – dále jen „smlouvy“) vzniká okamžikem, kdy potvrzení přihlášky pořadatelem spolu se zálohovou fakturou je doručeno zákazníkovi (na e-mailovou adresu zákazníka) a částka uvedená na faktuře je ze strany zákazníka řádně uhrazena. K uzavření smluvního vztahu dochází dále v okamžiku, kdy dojde k uhrazení zálohy nebo plné ceny tábora zákazníkem převodem na bankovní účet pořadatele dle instrukcí, které mu pořadatel pro tuto platbu poskytne.
3. Cena tábora, úhrada služeb
- celková cena tábora je splatná do 31. 5. 2024 v případě, že si zákazník vybral platbu „2x“. V případě že si zákazník vybral platbu „5x“, je splatná do 31. 7. 2024. Zákazník může v odůvodněných případech (např. z důvodu poskytnutí příspěvku FKSP zaměstnavatelem) požádat pořadatele o splatnost jinou. Záloha ve výši 1 500,- Kč je splatná 14 pracovních dní od obdržení e-mailu s potvrzením přihlášky na tábor a zálohovou fakturou nebo dle splatnosti zálohové faktury.
4. Rozsah služeb
- cena pobytu je cenou smluvní. Plná cena se považuje za uhrazenou v okamžiku připsání poslední platby na účet pořadatele. Pro rozsah služeb je závazný rozpis uvedený v přihlášce.
- délka tábora je určena termínem 18. 8. – 24. 8. 2024
- za nevyužití služeb zákazníkem se náhrada neposkytuje.
- z účasti na táboře nevyplývá pro zákazníka právo na žádné jiné plnění a služby než ty, které tvoří součást tábora výslovně stanovené v přihlášce.
- cena pobytu zahrnuje ubytování, stravování a pitný režím 5x denně (běžný stravovací režim) Pořadatel nemůže zajistit dietní režim, který nebyl předem písemně schválen pořadatelem) a výchovný a zdravotnický dozor všech účastníků tábora dle platných legislativních norem, vztahujících se na dětské hromadné pobytové akce.
- základní cena pobytu nezahrnuje dopravu, úrazové pojištění dítěte.
5. Nástup na tábor
- nástup na tábor je 18. 8. 2024 odpoledne. Čas nástupu je specifikován v základních pokynech k pobytu, které budou zákazníkovi zaslány emailem nejpozději 1 měsíc před začátkem tábora. Stravování začíná večeří.
- v den ukončení tábora 24. 8. 2024 si zákazník vyzvedne své dítě. Čas odjezdu je specifikován v základních pokynech k pobytu, které budou zákazníkovi zaslány nejpozději 1 měsíc před začátkem tábora. Stravování končí obědem. Charakter ubytování odpovídá stáří táborového areálu.
- v případě jakýchkoliv požadavků na zvláštní stravování (bezlepkové, vegetariánské atp.) je nutné o tomto dát písemně vědět pořadateli, který si vyhrazuje právo schválit a případně zpoplatnit toto zvláštní stravování.
- zákazník bere na vědomí, že nejpozději při zahájení tábora je povinen pořadateli předat podepsaný a lékařem potvrzený formulář, potvrzení o bezinfekčnosti, souhlas s ošetřením dítěte a kopii průkazky zdravotní pojišťovny dítěte.
6. Změny služeb
- pořadatel je oprávněn provést změny sjednaných služeb tj. měnit dobu konání tábora, změnit jeho program, objekt ubytování apod. a to v případech, které úmyslně nezpůsobil, tedy nastanou-li okolnosti, které pořadateli brání poskytnout služby.
- v případě, že bude nutné ubytovat zákazníka v jiné ubytovací kapacitě, uskuteční se ubytování v objektu stejné kategorie. Další nároky vůči pořadateli jsou vyloučeny.
- změny sjednaných služeb je pořadatel povinen oznámit zákazníkovi bez zbytečného odkladu poté, co se o takových okolnostech dozví.
- nesouhlasí-li zákazník s těmito změnami, je oprávněn do pěti dnů od obdržení oznámení o změnách služeb od smlouvy písemně odstoupit. Pokud tak neučiní, je tato skutečnost považována za souhlas s provedenými změnami ze strany zákazníka.
7. Zrušení tábora ze strany zákazníka, změna smlouvy
- v případě doložení lékařské zprávy z důvodu úrazu nebo nemoci a písemného zrušení přihlášky se storno poplatek neúčtuje, propadá pouze zaplacená záloha.
- zákazník je oprávněn zrušit svou smlouvu s pořadatelem kdykoliv před odjezdem na tábor. Zrušení tábora musí být provedeno písemně doručením pořadateli elektronicky na emailovou adresu info@tsfate.cz
- pro určení doby zrušení je rozhodující doručení oznámení o zrušení tábora na elektronickou adresu (e-mail) pořadatele.
- pořadatel má právo na storno poplatky z ceny tábora při zrušení smlouvy nebo při nenastoupení na tábor. Storno poplatky se účtují za každého zákazníka ve výši:
- 5 00 Kč za osobu při zrušení pobytu více než 60 dní před nástupem
- 1 500 Kč z ceny pobytu při zrušení mezi 60. - 35. dnem včetně před datem nástupu
- 2 000 Kč z ceny pobytu při zrušení mezi 34. - 10. dnem včetně před datem nástupu
- 2 500 Kč z ceny pobytu při zrušení mezi 9. - 4. dnem včetně před nástupem na tábor
- 100 % z ceny pobytu při zrušení od 3. dne před nástupem na tábor a při nenastoupení na tábor
- V případě zrušení smlouvy zákazníkem si pořadatel vyhrazuje lhůtu 30 dní pro vyúčtování smlouvy/pobytu.
8. Zrušení tábora ze strany pořadatele
- pořadatel může před nástupem na tábor odstoupit od smlouvy nebo po nástupu na tábor smlouvu vypovědět v následujících případech:
- v důsledku poskytnutí nesprávných či neúplných údajů zákazníkem ve smlouvě/přihlášce
- v důsledku tzv. “vyšší moci“, tj. z důvodů, kterým nebylo možno zabránit, či je při uzavírání smlouvy předvídat. V tomto případě, obdrží zákazník uhrazenou částku za tábor v plné výši zpět. Zároveň nemá nárok na žádné další náhrady.
- pokud je zákazník v prodlení s úhradou zálohy nebo doplatku ceny tábora déle jak 7 dní od data splatnosti uvedeného na příslušných fakturách.
- pokud dítě vážně narušuje průběh pobytu, a to zejména závažným či opakovaným porušováním Táborového řádu (Příloha č.1 všeobecných podmínek účasti).
- v případě nedodání kompletní dokumentace zákazníkem při zahájení tábora, tj. zákazníkem podepsaný a lékařem potvrzený formulář, potvrzení bezinfekčnosti, souhlas s ošetřením dítěte a kopie průkazky zdravotní pojišťovny dítěte.
9. Vyloučení zákazníka z tábora
- Pořadatel má právo vyloučit zákazníka z tábora v průběhu trvání akce z následujících důvodů:
- zhorší-li se zdravotní stav zákazníka tak, že léčení nebude možné (dle úvahy zdravotníka či lékaře) v prostorách areálu konání akce nebo bude jeho zdravotní stav ohrožovat zdravotní stav ostatních zákazníků (zejména infekční onemocnění, úraz, podezření na nemoc či úraz, apod.).
- pokud zákazník bude přechovávat nebo požívat alkoholické nápoje, cigarety nebo jiné návykové látky, svévolně opustí areál konání akce nebo program, svojí agresivitou nebo jiným způsobem bude nebezpečný sobě nebo ostatním zákazníkům, anebo pokud nebude respektovat řád akce (táborový řád) a pokyny výchovných pracovníků.
- v případě vyloučení zákazníka z výše uvedených důvodů hradí vyloučený zákazník veškeré náklady spojené s ukončením pobytu na táboře (např. sankce hrazené pořadatelem třetím stranám).
- pořadatel v těchto případě uvedeném v článku 8 odstavec 1) – 5) nevrací alikvotní část ceny akce ani případných dalších zákazníkem uhrazených služeb.
- v případě, že pořadatel rozhodne o ukončení pobytu na táboře nezletilého dítěte, zákonný zástupce zajistí odvoz dítěte z akce nejpozději do 24 hodin od okamžiku, kdy mu pořadatel informaci o vyloučení zákazníka sdělí. Zákazník se zavazuje uhradit škody a veškeré náklady související s dopravou nezletilého dítěte zákonnému zástupci pokud si dítě včas sám nevyzvedne (zejména náklady na cestovné dítěte i výchovného personálu).
10. Vyloučení odpovědnost pořadatele
- zákazník je povinen pořadateli oznámit všechna známá zdravotní omezení nezletilého dítěte, popř. sdělit informace o aplikovaných lécích či zdravotních pomůckách a dítě těmito léky a pomůckami vybavit. Má se za to, že zákazník uzavřením smlouvy osvědčuje zdravotní způsobilost k účasti a programu na táboře. Veškerá rizika spojená se zdravotním stavem zákazníka, v případě, že zdravotní stav není pořadateli patřičně doložen, nese výhradně sám zákazník.
- pořadatel nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození cenných věcí a předmětů, které nejsou na akci vhodné, zejména se jedná o šperky, větší obnos peněz či elektroniku.
11. Reklamace služeb
- v případě, že rozsah nebo kvalita služeb akce neodpovídá smluvním podmínkám, vzniká zákazníkovi právo reklamace.
- v průběhu tábora je zákazník povinen případnou reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být včas sjednána náprava na místě samém. V zásadě platí, že reklamace, má-li splnit svůj účel, musí být uplatněna ihned poté, co zákazník zjistí skutečnosti, které mohou být předmětem reklamace tak, aby závadný stav byl neprodleně odstraněn, služba doplněna nebo poskytnuta nově. Pro uplatnění reklamace musí být předloženo písemné potvrzení vzniklých škod nebo poruch plnění podepsané zástupcem pořadatele. Bez tohoto potvrzení nebude reklamace uznána. Pokud nebude reklamace uplatněna okamžitě na místě, zmenšuje se nebo zcela zaniká nárok zákazníka na náhradu všech později vzniklých škod, které by při včasném oznámení nevznikly nebo mohly být odstraněny. Reklamace tábora musí být uplatněna písemně u pořadatele bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 měsíců od skončení tábora.
12. Další ujednání
- zákazník prohlašuje, že jeho dítě bylo očkováno v souladu s platnou legislativou. V opačném případě se zákazník zavazuje uhradit pořadateli veškeré případné finanční postihy, které by v důsledku nedodržení tohoto legislativního požadavku pořadateli vznikly.
- v případě, že v rámci vstupní zdravotní prohlídky při nástupu na tábor budou u dítěte zjištěny známky akutního onemocnění vyhrazuje si pořadatel právo nepřijmout dítě k táborovému pobytu až do plného uzdravení a to bez možnosti uplatnění jakýchkoliv finančních nároků ze strany zákazníka.
- zákazník souhlasí, že skladování jakýchkoliv léků u dětí je v průběhu pobytu zakázáno – zákazník se zavazuje veškeré léky předat při nástupu na tábor přímo táborovým zdravotníkům.
- pořadatel přejímá hmotnou odpovědnost pouze za cennosti (hotovost, mobilní telefon atp.), které dítě svěřilo svému vedoucímu. Za ztrátu či krádež cenností, které si dítě v průběhu pobytu ponechalo u sebe, nenese pořadatel odpovědnost.
- zákazník bere na vědomí, že mezi ZAKÁZANÉ PŘEDMĚTY v rámci pobytu patří alkohol, drogy, cigarety (včetně elektronických) a nahřívače tabáku (IQOS), doutníky, žvýkací, šňupací tabák a nikotinové sáčky, airsoftové zbraně, nože, pyrotechnika, časopisy či jiné předměty s erotickou tématikou a stejně tak notebooky a televizní přijímače.
- zákazník bere na vědomí, že není v průběhu tábora dětem povolena konzumace nápojů typu birell, radler, cider apod,, stejně jako konzumace energetických drinků. Z toho důvodu není vhodné vybavovat děti těmito nápoji.
- zákazník dává pořadateli souhlas s provedením prohlídky osobních věcí svého dítěte v případě podezření na závažné porušení Táborového řádu (například jedná-li se o podezření krádeže, či zakázaných předmětů).
- zákazník dává pořadateli souhlas s provedením orientační zkoušky na přítomnost alkoholu či drog v případě, že u jeho dítěte dojde ke vzniku podezření na závažné porušení Táborového řádu. V případě odmítnutí dítěte podrobení se dechové zkoušce je považován test na alkohol jako pozitivní a zákonný zástupce je povinen vyzvednout si své dítě okamžitě po telefonickém oznámení kohokoliv z vedení tábora. Pořadatel má právo přivolat v tomto případě Policii ČR (PČR) a Orgán sociálně-právní ochrany dětí (OSPOD).
- zákazník nese odpovědnost za škody, které dítě v době pobytu na táboře úmyslně či z nedbalosti způsobí na vybavení rekreačního zařízení. V případě finančních nákladů na opravu nebo výměnu takto poškozeného zařízení se zákazník zavazuje vzniklou škodu uhradit v hotovosti při ukončení pobytu nebo převodem na základě vystavené faktury.
- k ukončení táborového pobytu dítěte může dojít výhradně v doprovodu zákonného zástupce, nebo na základě jím podepsaného písemného souhlasu.
13. Závěrečná ustanovení
- vyplněním a odesláním přihlášky (návrhu smlouvy), zákazník bere na vědomí a souhlasí s těmito Všeobecnými podmínkami účasti a těmto podmínkám rozumí a v plném rozsahu je respektuje.
- pořadatel se zavazuje zajistit ochranu osobních dat zákazníka či jeho dítěte před nepovolanými osobami.
- zákazník souhlasí s případným užitím fotografií či videozáznamů, zachycujících jeho dítě, v rámci propagace tábora.
- zákazník bere na vědomí, že pokud dítěti dorazí na tábor jakákoliv zásilka až po skončení jeho pobytu, je v případě zájmu o její předání nutno vyzvednout si ji přímo na táboře. Z důvodu plné časové i organizační vytíženosti v průběhu letních prázdnin nemůže pořadatel zajistit zpětné odesílání takových zásilek. Zásilky je možné vyzvednout pouze po telefonické dohodě.
- pořadatel si vyhrazuje právo na změnu či doplnění těchto všeobecných podmínek účasti, a to výhradně v případě, kdy by to vyžadovala změna či úprava aktuální legislativy pro konání dětských táborových akcí. O takovéto případné změně je pořadatel povinen informovat zákazníka v dostatečném předstihu před zahájením pobytu.
Znění všeobecných podmínek účasti je platné od 1. 2. 2024.